borned to shop, forced to work

   
ska snart beställa lite kläder, här var väll lite av det.

nu är jag äntligen klar! har ägnat 5 timmar idag åt att städa. men det får
vara värt mödan när jag får en shoppingrunda på IKEA iallafall!
sen ringde mormor idag och hon vart så exalterad över att jag ville
läsa en bok på engelska så jag fick pengar till att köpa nya harry potter
boken! så nu är jag väldigt glad överhuvudtaget.

och jag måste vara ensam över att längta lite efter skolan? inte just
att åka tillbaka till leksand, nej nej. men att få lite rutin i allt tack!
nej nu ska jag försöka sova så att jag kommer upp imorgon.

Kommentarer
Postat av: jessika

tycker om din sida med linnéa, kul att jag är seg att upptäcka saker ;/ och så gillade jag ditt klädval !:) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0