om du lämna mig nu..


skolan har alltså pågått i...tre dagar. och vi har kört igång
hårt direkt. och schemat är inte något vidare helt.  har redan ett arbete
på gång, och måste bara säga att det är heeeelt underbart att
stå först i listan. nej. jag ska alltså guida min klass om någon vecka.
tre nya lärare har jag också, och en ny kurs. drycker :D 

idag var jag till falun och hämtade mitt 3g-modem och fick även tag
i litet annat smått och gott. förövrigt sitter jag på mitt nya (gråa) rum
och lyssnar på musiktipset jag fick i helgen och kollar på
one tree hill. ungefär precis som det ska vara på hösten.
och förresten, är inte hösten lite väl tidig? 7 grader var det idag.

nej nu ska jag gå till hemköp och köpa mig lite mat.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0