receptionist? javisst.


eller njae. kanske inte riktigt. just nu har jag ingenting vettigt för
mig. sitter mest och väntar på lite jobb. har ägnat hela förmiddan
åt att skriva in nya bokningspapper och rensat lite sånt efter
sommaren. ingen har ringt heller, det gör iochförsig ingenting alls.
däremot fick jag lov att spela in ett nytt telefonsvararmeddelande. fy

idag skulle jag egentligen åkt hem till avesta och hämtat lite saker
och sånt smått, men eftersom att jag slutar fem timmar senare än
planerat nu så blev det inte riktigt så. blir väll att fixa lite smått i
lägenheten och top model, of course! kanske kika in hos någon?

i helgen blir det att bada i michaelas nya bubbelpool med mina saknade
tjejer hemma i avesta. sen på lördagen kikar jag nog ut till mamma och hälsar
på våran nya gigantiska häst också. mys helg med andra ord..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0