sommarens sista smak


sista sommarlovsdagen
. det känns ju helt overkligt
både jobbigt och skönt. lite rutin skulle inte skada helt nu.
har så grymt mycket packning med mig, as usual!
fyra väskor för att vara exakt. men har ju inte så långt att gå hem nu.
jennifer ringde nyss också och hon hade flyttat in så nu är vi grannar <3
bussen går om en timme sen sitter man på den i två och en halv
timme, om inte mer.. och jag blir utan internet nu i en vecka, om jag
inte lånar emelies lite då.

  

gårdagen var helbra. började hemma hos mig med lite musik och
mys. fick även lite besök senare. sen gick vi ner mot staden där det var
fullt med människor (för en gångs skull) och sen vart det någon slags
"efterfest". eller vi satt på balkongen och lyssnade på lite deprimerande
men bra musik, slutade iallafall med att jag inte kom hem föränn tiotiden.
 

älskling, allting går sönder till slut. det är bara en fråga om tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0