ge mig tips och goda råd, så jag kan göra helt tvärtom

nykommen hemifrån min söta lilla lärare, vi har ätit tacos och pepparkakor
och jag drack rött té. oj vad gott det var. nu är jag väldigt mätt. köpte en godis
påse men den orkar jag inte ens röra, BRA!

försöker plugga lite men det
går inte så vidare, känner mig helt opeppad till ekonomiprovet. ja, ekonomi
är skitkul men nu pangade han på oss ett prov efter en termin där vi
endast har lärt oss om hans familj

nu kikar jag omkring lite på bloggar och lyssnar på musik istället för plugg
snart ska jag nog dricka glögg. det känns så tomt utan emelie här, inte för
att hon spenderade sin tid här förut men... det är tomt. ingen roomie är hemma

igår köpte jag min gråa myströja<3 vi var i kupolen, åt lite på waynes och sånt.

du du du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0