i know i'm gonna die, so my revenge is living well


lussevaka
inatt, fast jag måste erkänna.. jag sov en timme inatt.
jobbigaste skoldagen på länge, men var iallafall inte ensam
och lärarna verkade chokerande förstående. hade tre timmars
projekt, och jag blev sekreterare i våran projektgrupp. ska
alltså snart sätta mig ner och skriva ett protokoll och en
organisationsplan, kul? nej.

skulle ha åkt till borlänge idag men glömde plånboken hemma
och sen hann jag inte imellan bussarna, men det var kanske
lika bra. tror inte jag hade vart så rolig att gå med idag

imorgon ska jag också vara uppe hela natten. lussebandy!
sen på lördag ska jag kanske till kupolen om någon vill med?
så får ni gärna hänga med upp till leksand också.

nej nu ska jag städa upp lite, plugga och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0