I tried to live alone

But lonely is so lonely you know

 

Då har jag vart ute i skogen :O trodde jag inte nej, men mötte grannen när
jag gick ut på trappen och hon var ute och plockade så ja, jag hängde på.
nu ska här göras julkransar. inget mer skola iallafall, det känns ju helt lovely
ett långt jullov framför mig där det mesta ska hinnas med. nu till helgen
åker jag till skokloster och spenderar helgen före jul med faster, farmor
och anders. det behövs verkligen. ska försöka få någon att svänga in
till stan, för jag måste köpa klart julklappar....

sen julafton firas med familjen, förhoppningsvis julbord och julklappsutdelning
hos farfar. och på jullovet blir det ridning, träffa vännerna och en tripp till gävle
så nyår också, men där är det mest ångest, vad händer egentligen?

jaja, nu ska jag kämpa mig igenom ett vinprov... och göra lite kransar och
sen äta en massa tårta. för på HR fikar vi väldigt ofta, en väldigt trevlig
sysselsättning om ni frågar mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0