I'm waiting for you

image106
ohja, tisdag. idag har vi mest haft hål, och sjungit. julsånger och mycket
annat också för den delen. mitt humör pendlar något sjukt förtillfället
men idag har jag mestadels bara ja, sjungit och vart glad. det är ju bra.

igår tog jag och emelie en promenad....till amore. så det blev en massa
pizza igår också, och en massa prat om minnen. jag saknar verkligen
allt. hade lite svårt att sova i natt så satt uppe och lyssnade på gammal
musik, kollade gamla bilder och skrev. det är grymt hur mycket jag
önskar att det kunde vara som förut. jag saknar er....

idag har jag ingenting att göra, ingenting! för alla slutar klockan 7. och
är tråkiga. det är bara att komma förbi.
lite choklad får det nog bli idag också. mums


Kommentarer
Postat av: S

får jag komma förbi när jag är klar? (A)

2007-12-11 @ 15:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0