it's true...

vad ska man säga om gårdagen? inte som planerad... men kul! gick
hem till therese, sen till jonas så begav vi oss ner mot lussebandyn
och var där ett tag, kom iallafall hem till tre. men gick snart iväg igen
och kollade på kenny starfighter med emanuel och hans vän. riktigt kul
men kom inte hem föränn, ja som sagt, halv sju. så efter fem timmars
sömn var inte den här dagen så pigg

jag har fikat lite med fillan, sen bara legat vid datorn. snart ska jag väll
kila över till therese eller så och kika på film litegrann. och jag borde
verkligen ligga och plugga nu. insåg just att jag har

vinprov
ekonomi-prov
hemtenta
hotellarbetet
svenskaredovisningen

jag är körd!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag är fan lika körd jag. Har dessutom ytterligare en redovisning och ett trafikprov. JIPPI!

Vi kan strejka.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0