jag är så trött på alla mail och koder

jag vill ha dig här på riktigt inatt
                                                                                                                                                 

juldagen, vaknade för två timmar sen har plockat och packat lite
om ett tag sticker jag till pappa och fixar mitt nya rum litegranna
fast det blir inte helfixat föränn jag har fått mina saker från ikea.
funderar på att ta en ridtur med glen om pappa inte tänker vakna
snart. det är dock lite trist att det ser ut som vår ute, snön smälte
bort igår ... idag ska jag byta julklappar med tjejerna sen ska jag
nog gå ut på fest litegrann insåg nackdelen igår med att inte bo
i stan. jag lär ju fixa skjuts varje gång jag ska ut. tufft.


nyår snart, jag är så jäkla pepp så det finns inte! det blir hemma
hos bästa mica, och det blir en jäkla massa bra folk. kan inte bli
bättre. mellandagarna är fullspäckade och det är faktiskt ganska
bra ändå, för då kommer jag inte ha tråkigt medans jag väntar


Kommentarer
Postat av: S

Torsdag(F)

2007-12-25 @ 22:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0