Jag ger dig inte min morgon och inte min dag

idag har det inte hänt så mycket vettigt. kikade ner på staden
en stund, och fyndade lite. sen var jag ner på luciakröningen
och kollade på när alla sjöng fint.

jag älskar jul, och hela stämmningen runt den. imorgon är
det andra advent. då ska jag dricka glögg.
och äta lussekatter. gud vad trevligt.

och för ovanlighetens skull tofflar alla. så jag ska kila
över till en av mina få singelvänner och kolla på "catch
me if you can" nu. sen får vi se om man kilar ner på stan.
åker nog upp tidigt till leksand iallafall. fast en solning
ska man nog hinna med också, ja.

hoppas ni får en trevlig kväll.




du får nått så mycket bättre, du får hela djävla jag
Hela underbara, unika jag inte något
så fjuttigt som en morgon och en dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0