jag vet inte

lars winnerbäck, OC och datorn i knät. så ser min tillvaro ut för tillfället. trött är jag,
inte alltför konstigt om man tittar på klockan då. men sovmorgon imorgon tack och lov
och så hem till avesta jo tack! funderar på att skippa gymnastiken, borde göra det
iallafall med tänke på hur jag mår nu. sjuk, mm. annars är det mest hotell imorgon,
jag tar tacksamt emot tips på vad ett litet spa/friskvårds-hotell mitt i leksand ska heta
och allt annat också iochförsig. Hittar inget vettigt.



Inget är iochförsig vettigt längre. jag blir
så förvirrad på mig själv och allt.
eller på andra också, jag hatar själv
hur jag reagerar, jag önskar att
jag kunde stänga av ibland. men det
går inte.. det är just på grund av sånt
här som jag inte orkar. sen är det
överhuvudtaget, allt som alltid finns
i'm all alone. eller nåt

kryptiskt? ja det ska inte va något annat heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0