storhelger

jag hatar storhelger, jag hatar förväntningarna och att det alltid bara blir fel.

har nyss vart ute och gått med emelie och blixten. ska åka
och äta lunch hos farfar snart, sen kommer elin. vi ska käka
en massa ostbågar och chips ikväll, för efter nyår ska jag
bli nyttig (vilken kliché!).
fast nu är jag inte alls laddad för imorgon. inte alls faktiskt.
helst skulle jag bara stanna hemma med familjen &
äta nyårsmiddag och skåla ett glas champagne på nyår
och lyssna till "ring, klocka ring". jag har insett att jag
gillar inte alls festerna kring storhelgerna. dagen innan
vill jag aldrig gå på dom. och dom verkar alltid bli fel
och helt misslyckade. nej, får försöka tänka bort och

ha kul imorgon ändå, fast det blir ju alltid något.

imorse satt jag och skrev klart min årsresumé, den
vart väldigt lång. men det kändes skönt att inse att
även om det här året har varit ett utav dom värsta åren
så fanns det något bra med det också.

oh, its what you do to me.
i miss you



  
nyårsafton 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0