studentliv

vaknade nyss, ska väll snart sätta på tvn och äta lite frukost. börjar
om tre timmar det känns ju riktigt skönt. men det blir en låååång
dag i köket, och en lååång promenad hem. men ikväll så är det
lussevaka som gäller, mhm. vem behöver sömn? imorgon ska
jag investera mig lite nya kläder tror jag abs, dock måste jag även
köpa julklapppar... och skriva min egna önskelista.

helgen ser ut så som att på fredag blir det lussebandy såklart, sen
ska jag upp med 9-tåget till mora och jobba hela lördagen. lite
drygt, ja. men pengarna behövs verkligen, jag hoppas dom hinner
in till mellandagarna. lite synd är det också, eftersom jag skulle
ha haft upp några vänner från avesta på besök den lördagen.. :/

blir förmodligen en tripp till skokloster helgen innan julafton, har inte
vart där på nästan ett år :O saknar stället något ofantligt.



you are always on my mind<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0