thai baby thai

    
(skulle behöva åka bort nu.....)

snart blir det thai som gäller, vårrullar faktiskt.
har jag inte ätit sen... ja vem vet fast lillebror
tog kycklinggrytan så jag ska sno lite därifrån
också. ikväll blir en riktig hemmakväll. idolfinalen och mys.

och imorgon ska jag ner på stan med
therese och sen får vi se om jag kan hitta någon att gå
till km:et med för beatrice sticker ju till eskilstuna.
sen har jag faktiskt inte en aning om vad som händer
på lördagskvällen. helst lite film och gott. nån som är på?

sen på söndag är det andra advent så då ska jag
dricka glögg och pyssla lite i lägenheten sen när
jennifer kommer hem så ska vi dricka julmust och
äta pepparkakor. gud vilken mysig helg. julen närmar
sig verkligen! men nästa lördag då tycker jag att
avestafolket ska pallra sig upp till leksand och
hälsa på mig? ohja. nä nu ska jag käka lite thai.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0