baby, hold me tight

liteoväntat men jag sitter ute i mestaäng och äter pepparkakor
och läser lite. anledningen är då att jag tappade min mobiltelefon
på tågstationen igår, men vilken tur att det finns bra människor
som hittar telefonen och ringde hem till mig så jag fick tillbaka den.
tänk vilken tur. helt död är jag förresten också, förkyld misstänker jag
men det bryr jag mig inte i, för imorgon ska jag jobba och jag
behöver pengarna skarpt till mellandagarna. senkök på onsdag
och detfår man inte missa så ja.

igår var jag i borlänge. jag och elin gick och hälsade på hannah
när hon jobbbade på max, sen gick vi till kupolen och shoppade
litegrann gjorde vi. så tillbaka till leksand så fixade vi lite kycklingwok
och cous-cous. sen gick vi till limhagen och fick oss en rejäl
nattpromenad, jag låg inte i sängen föränn......sent.

snart ska jag tillbaka till leksand och förhoppningsvis tidig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0