en helg

  
var i leksand i fredags och började kvällen med hockey,
sen en tripp till min gamla lägenhet och sedan ännu en
lång promenad till moskogen till min nya lägenhet. på
färden dit träffade vi på en riktigt mysko snubbe. han
insisterade på att prata engelska med oss och dom sista
orden han ropade efter oss var "don't be afraid, i aint gonna
eat you!
". nej det hoppas jag.

gick upp tidigt på lördagen och tog mig till avesta. dagen var
riktigt seg och jag var riktigt trött. senare gick jag, tova och bea
och handlade thai, chips och hyrde film. Vi kollade på "Parfymen"
riktigt bra film faktiskt. sen följde jag och tova med beatrice till
porten och gick förbi stan och köpte en pizza till lillebror.
trevlig, trevlig helg.






(måste göra någon slags självbild. jag vet ingenting och när jag
börjar tro mig veta något blir det bara skit av det. jag önskar man
visste vad andra tyckte/kände så att det inte blev så fel jämt!!
)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0