I can't face this life alone

oj var ett tag sen jag hade mig tid att bara ta
det lugnt och sitta här. men nu, äntligen sitter
jag här med datorn i knäet och sex and the city
på tvn. ja, vi har blivit beroende av satc i den
här lägenheten. för det är så underbart!

igår började jag klockan åtta i köket, och det
var fullt race och kaos fram till tre. sen klockan
tre befann jag mig på ejendals och dags för
servering fram till klockan var åtta. 12 timmar
innan jag fick ta det lugnt.. då kollade vi på queen
och det var ganska mysigt faktiskt

snart ska jag väll gå och sova. imorgon har jag två
lektioner. hotell, då jag ska låtsas vara reciptionist och
sitta i möte på förmiddan och sen är det innebandy
som gäller. hem och duscha, ner till ejendals och
så hockey. en riktigt mysig härlig fredag!

hem till avesta på lördag ändock, vill ut och träffa folk
och ha riktigt jävla kul på lördag. men det är väll nästintill
en omöjlighet? eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0