i love you but i wanna win

så äntligen hemma, efter ännu en lång och försenad tågresa               image101  
jag har faktiskt hunnit med shopping och nödvändigt redan också
fast snart ska jag pallra mig till micaela och träffa tjejerna på lite
mys, väldigt välbehövligt. någon sen kväll blir det nog inte heller.
det får morgondagen stå för, då jag ska fira therese litegrann då
eller först på dagen ska jag ut till mamma och rida på någon häst.

blir tidig resa på söndag till leksand, jag MÅSTE plugga matte.
nu i helgen ska jag fixa lite roligare saker. som t.ex. ett streetstyle
inslag till min fina tidning, sen plugga till nästa ekonomi-prov
och lite spanska-grammatik så joëlle blir glad.

den här veckan har förresten rullat på riktigt fort. fastän jag är sjuk
ja, och idag hade vi nominering :O kändes som vi satt på ö-råd
eller något. vi skulle nominera tre personer som ska få åka och
tävla i januari. inte jag iallafall, nej tack inte än.

something in your eyes that makes me smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0