i'll take back those words that hurt you!

vaknade chokerande tidigt idag, klockan 8. för ja, jag har
sovmorgon till klockan halv tre. men här sitter jag, med
en kopp thé och väntar på en stickande farmor. vi ska nämligen
fixa lite fint i den här kala lägenheten. sätta upp gardiner och
sånt tjafs. sen kommer mamma och pappa med resterande
grejer från ikea. det ska bli så fint här ska vi se.

sen ska jag ta mig över till elin, vi ska locka och våga håren
för ikväll ska vi vara cowboys. servera i högklackade cowboysboots
och cowboyhatt känns lite roligare än den där kjolen som sitter
under hakan faktiskt. imorgon ska jag firas lite av det sista
och äta lite tårta, sen på kvällen kommer tjejerna så ska vi
fira min och tovas födelsedag med god mat, godis och sånt
90-talskväll ska det kallas.

igår fick jag lite smått och gott (smycken, vantar, inrednings-
saker osv) och lite pengar. bra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0