i'm fooling myself

  
vaknat, städat, lyssnat på musik, kollat på tv och försökt fått tag
på bea! vart håller människan hus? :O jag vaknade alldeles
för tidigt imorse men verkar inte hunnit med något vettigt
fast idag blir det inte av med något vettigt jag hade
behövt göra. till exempel ut och rida eller åka till farfar
eller gå ner på stan. eller det sistnämnda måste jag
nog pallra mig ner med snart.

gårdagen var bra, var ut med therese och det var riktigt kul. får
se vad som händer senare idag? nu vet jag bara att jag skulle
behöva en submarine-fika nere på stan. men mina pengar försvinner
så det är nog bäst att ta en rostmacka istället..

och förmodligen kupolen imorgon, shoppa lite behövs ju. och imorgon
vill jag åka till farfar och pappa ska köra mig. gud vad livet vore
lättare om man bara hade haft körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0