men du är lite för fin.

vaknade tidigt idag igen, inte en enda sovmorgon det här lovet
och det tänker jag faktiskt inte ta i helgen heller :O idag gick jag
som sagt upp i tid, slängde på mig stallkläderna och red
glenordie för allra första gången, det gick finfint. bara en lugn
skrittur men det kändes riktigt bra. sen åkte jag in till stan
och hälsade på hemma hos beatrice. så tog jag en liten fika
med micaela.

ohja, förresten! shoppade lite på ikea igår då! det blev lite
smått till lägenheten. ett bord, en matta, en lampa och annat
krimskrams. och sen blev det lite middag hos farmor.

nu ska jag gå och sola, sen hoppa in i duschen och sätta på
mig mjukisbyxor och glasögon. så kommer micaela hit och
då jäklar då blir det idol förstår ni. riktigt trevlig uppladning
inför morgondagen och pss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0