någonstans i en öde skog

nu var det nån dag sen sist ja, för jag har åkt upp
till leksand utan datorkabel. det vill säga, utan
internet. det kan bli ganska tråkigt på kvällarna
fast ska försöka fixa en kabel idag. förövrigt
har vi typ 3 timmars hål idag och jag orkar fasiken
inte. inställda lektioner och skit hela tiden.
nej tack. har nyss haft en samhällslektion, fast
han pratade mest om sina bostadsköp och hans
fru och deras systrar och hans syster.

idag MÅSTE jag plugga, säger så varenda dag men nu är
det allvar. fast spanska provet gick helt okej, även
fast det var ett helt uselt betyg. men hela våran grupp
gick det uselt för (för hon HADE med saker vi aldrig har
gått igenom!!) jaja.

NU ÄR DET BARA TVÅ DAGAR KVAR
så fyller jag år! tårtätning på siljan
kan jag lova! kommer farmor upp
också. gud vad trevligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0