sluta dröm om det ljuva livet

ojdå, det märks att man inte har ägnat sig så mycket tid åt
det här med internet dom senaste dagarna. eller har inte kunnat
rättare sagt. nu kan det finnas en chans att mitt internet funkar.
men vill inte hoppas för mycket....
och sjuk är jag också, mår helt piss men tvingade mig till skolan
idag. fast det var det väll värt

helgen blir helbrrra! myskväll imorgon, och ut och rida en massa
lite på lördag och på kvällen ska jag hem till thessan för då fyller
hon hela 17 år gör hon.

just nu sitter jag hemma hos min granne
snart ska jag gå hem, testa internet och packa för morgondagen
sen blir det ett bad och tidig kväll med sockor och köret så jag
blir frisk nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0