brustna hjärtans höst

  
dålig dag idag, är inte på toppen humör direkt. nej.
ingen riktig mat har jag fått i mig, och jag är så arg
på världen idag. på alla falska idioter som är så jävla
falska. förstår inte hur man kan bete sig så? och sen
är det inte så kul med kvällarna längre sen alla har
stadgat sig sitter man helt ensam från klockan 6.
dö.

har iallafall vart med bea och micaela i hedemora,
bea klippte mig då. så nu mina damer och herrar,
har jag lugg igen. riktig lugg har jag inte haft sen
förra året nån gång. åt pizza också. imorgon ska vi
åka till borlänge och falun och shoppa lite. sen blir
det greys anatomy hemma hos mig. jag som skulle
ha bakat. hjälp då! men vi ska iallafall dricka té.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0