confused ...

 
just nu sitter jag i sängen med datorn och småkollar lite på tv. riktigt
mysigt tycker jag. det ska jag göra en sisådär 5 timmar till. fast jag ska
väll packa upp lite också. åker ju inte upp föränn om en vecka.
riktigt skönt. sen blir det pizzza som fan! en sån här söndag får man
äta sånt. jag ska försöka orka mig iväg till hemköp och köpa en mintkrokant
också. om jag orkar.

gårdagen var alltigenom ganska kul. roligast var det iallafall innan när
vi satt hemma hos beatrice och mattias och lyssnade på 90-talshits
lite blandat och kul var det iallafall.



fullbokad höstlovsvecka? ja
måndag ut till mamma
tisdag klippa mig
onsdag falun/borlänge
torsdag gävle?
fredag gävle?
lördag pss
söndag tillbaka till leksand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0