du blir aldrig en vän igen

image72

idag har vi haft lekar, och det var ganska kul

och så åt vi tårta, det var kul. blev inget bildhantering

vi stannade kvar på lekarna, men däremot fick vi

sluta tidigare, sen fick vi faktiskt lite skjuts hem av wolfgang

annars har jag kollat på några avsnitt av summerland,

ätit taco-paj och varit allmänt SLUT!


ska bli skönt med helg, imorgon ska vi kolla på

high school musical 2. på lördag blir det att

sätta i fillans löshår, och sen ska jag probably

ta mig till brunnbäck till farfar och kanske

ska jag ta mig en sväng och se hur jag ska bo.

hihi


för ÄNTLIGEN kommer jag ur den där jävla lägenheten

nu är det bestämt, vi ska flytta. till ett hus

i och för sig i brunnbäck, det vill säga en bit från stan

men ändock, jag slipper den där lägenheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0