han som tror att livet är en dröm han borde ta ett jobb

jag önskar jag kunde få gå i skola hela mitt liv
nej men faktiskt, jag hatar att jobba. iallafall
med servering. det var ganska trevligt när jag
stod och putsade bestick (!) för då läste jag om
alla viner dom hade, och det är ju intressant.
mindre trevligt när jag fick stå och putsa alla
kopparsaker
(!!!!) i ett ensamt litet rum. fick
servera lite (hade nog fått göra mer om jag hade
varit villig) men jag är värdelös på det. idag
är min sista dag på serveringen iallafall,
fick börja klockan 12 istället 2, och det är ju
ganska skönt. för då slutar jag klockan 9.

det känns även som att min fritid försvinner totalt
nu också, orkar knappt läsa mina nya tidningar
när jag kommer hem. två dagar kvar till ledighet!
kan inte längta mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0