hey, i need a visit to vienna

Då har jag varit vaktmästare i tre dagar då, då vet vi

iallafall att jag INTE ska bli vaktmästare. är nog inte

min grej. fast dagarna har flytit på riktigt fint. nu är

jag ledig och sen är det städ torsdag-fredag

då flyter förhoppningsvis dagarna på också.


i helgen ska jag nog på någon fest och sen ska jag

hem till mamma också, dit har det kommit en ny häst

så det ska bli kul att få rida en inriden häst. sen är det

höstlov och då ska jag åka till borlänge/falun igen med

tjejerna.


nu ska jag till falun, och VÄLDIGT KUL att jag hade

kollat på fel dag så nu blir jag sen till tandläkarn PLUS

att jag måste byta buss FYRA gånger. lite surt.

men idag blir det shopping iallafall. det ska bli riktigt

skönt och välbehövligt. nu ska jag sätta mig på buss(arna)

och läsa lite tidningar och mys. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0