i know that we belong

tja!
just nu sitter jag med datorn i knät, mätt som bara den. pap
kom hem och bjöd på tunnbrödrulle, inget man tacka nej till.
idag har jag vart i borlänge och falun med bea och mic. köpte
en höstjacka (lite sent) och en klänning till helgen.

imorgon blir det valbo, ja. har 100 riksdaler kvar så det blir nog inte
mycke till shopping där inte. fast jag fyller ju år om en vecka.
det blir greeeeeeeeeat. på torsdag ska vi till siljan och äta
tårta, på fredag kommer lite family upp och ska käka lite
på våran restaurang och sen åker vi hem. så firas allt PÅ
RIKTIGT på lördag.

nu ska jag ta en promenad strax om när em ringer och gå
av lite av all god utemat från idag. synd att det är så jäklarns
kallt bara. nej dags att röra på sig.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0