jag förlorar hur jag än gör

image65vilken helg, i fredags hamnade vi
på en liten inflyttningsfest
och det var riktigt trevligt. igår
jobbade jag på åkerblads, kom inte
hem föränn klockan var sisådär
halv två. sen var det bara upp
idag och ta sig till arenan och
serva u16 lite. lite småtrist och
småmysigt. har diskat lite smått,
plockat lite, ätit och mest druckit té och
ätit kakor och kollat när dom spelade. 

så jag är helt slut, skulle faktiskt
sitta riktigt skönt med en
SKOLVECKA nu, jag som till
och med blev lite glad över att vi
skulle ha samhäll imorgon bitti.
men sen insåg jag att vi
har tävlingar och så vidare
hela veckan :/ imorgon och på
tisdag ska vi ha turism"tävling"
och på onsdag har vi
kök-ochserveringstävling. jippy, not.

just för tillfället sitter jag i myskläder
med datorn i sängen
och vill hitta någon film men
det ser mörkt ut. annars ska jag
väll sova, kanske möta emelie
om hon ska hit.


du skär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0