jag måste bort

då var det bara en vecka kvar då... har iallafall
gjort klart köket och serveringen nu. fast det är
nog inget positivt för då ska jag städa resten av
tiden. kul! nä inte helt va. känns mindre kul att
jag inte kommer hem till avesta föränn om en vecka
men ett höstlov känns väldigt behövligt.

i "helgen" (iallafall min helg) har jag vart ute hos mamma
och vilat lite. lyckades även trilla genom log-golvet. skulle
hämta hö och såklart hade mina kära bröder ryckt upp en
bräda så nu har jag en fet bula och blåmärke på mitt ben.
sen igår var jag hemma hos micaela och kollade äntligen
på high school musical 2. fast den var DUBBAD! så vi
var lite sura, ja. men ska kolla på den på engelska på
datorn i veckan.

på höstlovet är det inte så mycket inplanerat. någon fest
sådär och en tripp till falun/borlänge. och sen har det ju
kommit hem ännu en häst till mestaäng. så dit måste jag.

nej nu ska jag nog ta ett bad och försöka sova så jag orkar
upp och kan jobba imorgon ... mindre frestande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0