jobba jobba jooobba

skulle ha sovit ut hade jag tänkt, men jag var så
damn trött igår så jag somnade runt 10. och vaknade
runt 8. jag har fördrivit tiden med att städa garderoben
och sådant strunt. borde väll plugga matte egentligen.

då börjar min 9-timmarsvecka. idag slutar
jag inte föränns 11, känner på mig att jag kommer
vara helt död. inte så kul att syssla med något man
inte ens gillar i 9 timmar. men jag har iochförsigtur
fick det två första dagarna, och jag fick bara två dagar
en del fick ju tre. jag har istället tre dagar i köket
och det känns ju ganska lovely.

nej nu ska jag fortsätta kolla på sagan om ringen
och äta en köttfärspaj med fetaost och goda grejer.
ciao!

Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en bra dag !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0