känns som jag bor ensam i en trea


servering idag
. det gick faktiskt riktigt bra,

men känns helt underbart att det är över nu

iallafall för den här terminen, iochförsig ska

vi ju ut på APU snart men men. har inte

några läxor eller prov på fyra veckor nu heller

det känns så himla skönt! annars har jag

kollat på några avsnitt av summerland idag

och fixat lite i lägenheten. börjar vänja mig

med att vara själv snart, lite tråkigt och tomt

är det men jag sprang över till grannen en

stund iallafall.


imorgon har vi "lekar" med treorna och ettorna

halva dagen (fast vi har ju digital bildhantering

så... hihi) ganska skönt faktiskt.


just nu går greys anatomy på tv, olidigt spännande

och lasses nya skiva går på högvarv. its lovely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0