ledigt

så.. ledig dag! känns som att jag har jobbat fem veckor, och det är
bara tre dagar. usch. gårdagen var ändå bra, var i köket. i kallköket
också, så det var ju riktigt kul.

idag var jag och emelie i domarhagen i någon timme. ganska kul
kan man säga ... sen åt vi våran gi-macka. efter det har jag
bara vart på landet, och somnat i soffan och druckit lite glögg.
mumsigt. nu ska jag fortsätta ta det lugnt.

imorgon blir det (äntligen!) high school musical 2 och mys hos
micaela. trevligt värre

sen är det upp och dags att jobba igen på lördag. 14-23, wohoo!
njae inte helt va? slutar tidigare på söndag iallafall, och ledig på
onsdag. har faktiskt riktigt flyt med allt det där nu. nej jag håller
kvar med att jag skulle helst gå i skola resten av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Michael

:o Jag vill också se highschool musical 2. :D
*Hmpf* 8|


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0