men jag strävar hellre bakåt än att svälja era tal


</3

sjuk då, igen. jag tycks då aldrig bli riktigt frisk
mitt immunförsvar måste vara riktigt kasst
idag har jag alltså inte gjort nånting, eller jag
har kollat på "the break-up" med bea och mattias.
annars har jag tagit mig hem och suttit i sängen
med datorn. jag tänker fortsätta med det resten
av kvällen också. förhoppningsvis blir jag
frisk så snabbt som möjligt ....

det är året är helt sjukt. aldrig har jag varit
med om att någon har dött
varannan månad har nu
någon försvunnit.
det berör alltid
och allt kommer tillbaks
fu


vi gick långt här du och jag
kanske så långt vi kunde gå
kanske fanns ingen ärlig chans för oss
men jag ser det inte så

det är som jag burit en förbannelse
ibland med ryggen rak
ibland med både hopp och tro
men det är ändå samma sak



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0