mycket slit, för INGENTING

bara en dag kvar tills lov.... apun har gått relativt snabbt.

känns iochförsig som att jag har jobbat hela livet, men

det är ganska bra för nu vill jag verkligen tillbaka till skolan

det där med att jobba varenda dag får vänta en sisådär

två år. det var en där som jobbade varenda dag, halva tvåan.

hur orkar man? gå upp 8, sluta 4, börja jobbet 5 och sluta

jobbet 12. och sen om och om igen. nej tack, inget för mig.

även om dom tydligen skulle börja ringa mig för servering,

men vissa helger klarar man nog. fast dom kanske inte

vill ha kvar mig så värst länge med tanke på hur usel jag

är på servering. hihi.


idag har jag städat, städat, städat och åter städat. har putsat

tusen ljusstakar så jag missade bussen. blä! nu ska jag

fixa lite wok snart, sen packa för imorgon åker jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0