Nånting har sin början, men jag vet inte vad

åh, ibland blir jag galen på mig själv. har (FÖRHOPPNINGSVIS) lämnat
kvar nycklarna i skåpet. vilket betyder att jag lär åka upp till leksand
två timmar tidigare imorgon bitti, klockan 5, för att komma till skolan
och hämta dom. jag dör.

annars har jag slutat tidigt idag, klockan tjugo i ett, fick stressa till tåget,
därav nycklarna, men hann med. sen har jag vart ner på stan med tova.
vi har fikat, kollat in ailens och provat glasögon. roande.

vädret suger för tillfället, jag blir bara blöt och kall. nu luktar jag blöt hund
också, eller mer blöt får pågrund av min ullkofta. mys. imorgon ska
vi stycka lite, mumsigt va?
längtar då inte till apun ska ni veta, kul att jobba 9 timmar
5 dar i veckan. mina fötter kommer inte klara av en millimeter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0