same old story!

hade prov idag, det gick åt helvete, och förstörde
hela min kväll. har mest vart på dåligt humör
och kollat på tv idag. borde kanske fixa klart
redovisningen tills imorgon men det får vänta
ett tag till. fast det var faktiskt inte mitt fel att det
gick så kasst. våran spanskalärare sa åt oss
att en sak var på provet, när det var något helt annat
så det var inte bara jag som körde.

till helgen blir det en sån där otroligt slapp helg
tror jag nog. på fredag är det high school musical 2
så jag satsar på det. någon som är på? men det är
synd om micaela, hon missar den. för hon ska
utomlands med andreas. stackarn, erhm not!
sen ska jag väll ut på landet och rida lite kanske?
ja tack! skulle verkligen vilja börja igen

nu så kollar jag på ID, inte för att jag direkt gillar det
men tvn stod på. han som var idag var som en
blandning med Jack  (i will and grace) och en kille i
min klass! så lite kul vart det ändå.
nej nu ska jag väll söka lite om staden timbuktu
och sen blir det väll tidig kväll. probably


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0