slutjobbat!

gud vad tidigt jag vaknar nuförtiden, jag har typ legat i sängen och
vart vaken sen 5 idag. men det är ganska skönt också på något vis.
imorgon sover jag nog lite längre hoppas jag. nu har jag iallafall
kommit hem, efter en jävla tågresa hem. det var helt fullt på tåget,
det var till och med fullbokat från avesta/krylbo. och på vägen dit
var det endast 10 platser på hela tåget. helt sjukt! höstlov såklart,
så det blir nog buss hem sen.
känns så himla skönt att jag är klar med jobbandet, jag har slitit
och gått dit varenda jäkla dag. känner mig stolt såhär efteråt.

nu ska jag ta mig lite frukost, sen när det börjar ljusna ska jag nog
gå ut och hälsa på nykomlingen ute i stallet.
senare ska jag åka upp till bea och mattias och väcka dom, så kanske
jag ska ta mig en solning mitt på dagen. men ikväll blir det att åka ut
till junovallen iallafall! kul kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0