and in the night i wish it never ends

det här är den värsta dagen på länge. serveringen idag var K A O S
stress, tårar, krav, skit, piss, helvete. men den tog slut den också
fick även veta att vi ska ta bort våran häst imorgon, :'(
men ett försök för att göra den här dagen lite bättre har vi käkat wok och kladdkaka
såklart. snart ska vi ut på powerwalk och jag ska ta ett långt
bad. får absolut hoppas att det får upp humöret lite.


något som känns kul är iallafall att imorgon har jag bildhantering
första lektionen och efter det ska jag sola och bli lite fresch.



raskens tequila<3
i lost a friend again. åh i will miss you baby<3 du har funnits
så länge jag kan minnas och ens tanken på att du skulle försvinna har varit så
oändligt långt borta. känslan av att jag aldrig mer kommer
att ens få se dig är hemsk. du kommer alltid leva kvar i våra minnen.


 


Kommentarer
Postat av: Michaela

Beklagar förlusten av din häst. Känns aldrig bra.
Serveringen gick åt helvete, men det var ju trots allt första dagen.
Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0