i do have a problem with you

image58
lite hemlängtan sådär

en sån där dag när jag helst bara skulle vilja bo hemma igen
orkar inte tvätta, eller rätttare sagt KAN inte tvätta för vi har ju
ingen tvättnyckel och min hemmagjorda hade någn tagit bort ...
och orkar inte laga mat. tycks inte finnas något gott. om
jag orkar ta mig till noret ska jag köpa en paj. eller något

klarade mig till skolan idag, mår fortfarande inte 100 så jag hade
planer på ännu en vilodag. men så blev det då inte. har haft en
av dom jobbigaste dagarna i veckan idag (tisdag/torsdag).
så nu har jag totalt slut överhuvudtaget

vad jag ska ha för mig fram till klockan blir 9 har jag inte en aning om
men klockan 9 så börjar desperate housewives, och faktiskt
ännu bättre. imorgon börjar greys anatomy<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0