I get so high on you baby


<3

idag har vi tjockat rejält till idol. ostbågar och jordnötsringar, fruktsoda och hallonsoda.
och vi har skrattat. fast det fanns några plus också. vi har dock inte sett årets snygging än.
nu har jag tagit ett välbehövligt värmande bad med lite cosmopolitan, of course!
nu blire väll slutet på gilmore girls. har iallafall en liten sovmorgon idag, till nio.

hur blir helgen? ja, jag kan ju inte bestämma mig. har alldeles för mycket
val, och jag har ju en sån beslutsångest. :O nej ska diskuteras lite med lite folk först.
men jag tror faktiskt inte jag orkar på fredag. kommer ju hem klockan fem så det
känns liiiiiiiite tight. we'll see we'll see. men lite party behövs alltid!


nu ska jag gå och sova, om jag vågar :O (inatt drömde jag att
det spökade som fan här) gonattdå


and I don't think we should wait.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0