i had a bad day

helt...jäkla...död!
har haft världens otursdag. när vi skulle springa 4 km började det spöregna
men det är bara att bita ihop. så missade jag bussen med några minuter ...
sen hann jag ju inte äta på hela dagen så när jag kom till borlänge och sprang
till pressbyrån.. funkade inte kortet!!! men nu börjar det ordna upp sig lite ...


ikväll ska jag tare lugnt. (eftersom jag håller på att bli sjuk!!!!) så ska kanske
gå och ta en pizza(!) eller så. om någon känner för att hänga på? kul att
alla har bestämt sig för att stadga sig nu? nä inte fullt ut va? sen får vi se
hur mycket jag orkar anstränga mig resten av kvällen.


nu ska jag fortsätta kolla på när kändisarnas viktnedgångar.... h3h3h3
sen skulle väll beatrice och mattias kika förbi och säga hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0