I think I better leave right now



höstmörkret biter alltid lite extra på en. men har haft en välbehövlig
pratstund med grannen, och nu ska jag nog ta mitt andra bad idag
är man sjuk så är man! fast jag ska nog tvinga mig på
serveringen imorgon. jag förbereder mig redan mentalt
förhoppningsvis slipper jag för jag är ju som sagt sjuk ..


hade helst åkt till borlänge imorgon, känns för stressigt på
fredag. men alla är ju uppbokade redan. fast
det är väll lika bra, måste plugga och storhandla mat. jippy!
längtar till helgen, den ser helt toppen ut faktiskt.


jag kan aldrig förstå mig på mig själv och mina känslor
jag tänker nog för mycket. en klyscha som
- det är inte du, det är jag. stämmer nog in alltför
mycket på mig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0