i think you can do so much better than me.


åhå, nu är jag grymt trött. har haft en lååång dag i skolan idag.
har klämt i mig en fyrarättersmiddag idag också. eller vad
man ska kalla det. mumsigt var det iallafall.
kom hem klockan 8 och har hunnit med en kvällspromenad också.
just nu sitter jag med en tekopp och har precis skrivit klart hotellen
mycket duktigt gjort tycker jag faktiskt.


helgen blir lugn till en början men sen är det planerat att spåra ur
tills på lördag. eller först ska vi fira att lillebror blir byxmyndig(15).
 sen så tar jag mig nog till brunnbäck eller vad det blir, farfar ska ju
kolla på hus nu :D så får se. kvällen lämnar vi åt ödet.


after all the lies that I make you belive</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0