jag ska slå er med häpnad, gå över en gräns. jag ska bryta mig ut

image71
ölprovning idag.
lager, ale, stout, kiehl(?)


ja, ännu en sån där lång torsdag. slutade 5, efter lektioner hela dagen
och två prov. det flöt väll på, gick som jag trodde mest. är lite förvirrad
på hur min ekonomi står till för tillfället ... det ordnar nog upp sig imorgon.

imorgon är det en härlig dag i skolan iallafall. börjar 10.45 och har
en lite hotelllektion, sen är det orientering direkt efter, ska nog våga
mig på en mvg-bana. kanske! sen ska jag mest ta det lugnt och sola
lite ofcourse!  efter det ska jag möta upp mina tjejer
för en lång shoppingtur i kupolen, så det blir nog en sen
hemkomst till avesta. får se om jag beger
mig ut på fest eller om det blir direkt hem för att
vila upp inför resten av helgen istället?

då vart man ensam i lägenheten igen? ingen som svarar
på meddelande eller telefonen för tillfället. så jag ska väll
fortsätta kolla på du är vad du äter och läsa lite ur min
modette, tills någon kommer hem eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0