let us die young, or let us live forever


har nog haft den längsta skoldagen i hela mitt liv,
kom faktiskt hem nu. fast då har jag faktiskt hunnit med
en solning också. och en liten höstpromenad hem med elin.

idag försvann du, fast du kommer alltid leva kvar hos oss
du var den som aldrig skulle försvinna. jag har inte riktigt förstått
det än. men jag kommer alltid minnas dig<3

till helgen blire kräftor iallafall, bättre sent än aldrig. och såklart
så ligger min cosmo hemma och väntar på mig i mitt lila rum


just för tillfället sitter jag här med ett glas juice i handen
och försöker hitta något att se på tv, det går inget vidare ...
borde kanske plugga, men som sagt, efter den här dan
nej tack :O så det blir nog att ta ett bad, kanske fråga någon
granne om dom vill ta en ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0