oh baby it's all up to you

 
 it takes something more this time
than sweet sweet lies


jobbig dag i skolan idag. elller mer tråkig, vi var i serveringen hela dagen
har mest dukat och putsat. jag hatar servering :@ pretty good food ändock.
efter skolan tog vi en tur till borlänge och köpte lite accesoarer till helgen.
sen har vi faktiskt vart jätteduktiga och "power-walkat" litegrann.

imorgon är det trerättersmiddag. mums! och egentligen skulle jag
ha haft digital bildhantering. men det fick vi inte!! så jag är lite småsur
för det också. skönt att inte sluta fem på torsdagar iallafall ...

nu har jag jätttemycket arbeten, uppsatser osv att arbeta lite på sen
ska jag ut i tvättstugan också. this years lovin better last </3


Kommentarer
Postat av: jessika

men jaaag saknar ju dig med !
jag måste komma upp till er nångång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0