se ypp för dårarna.



jaha, hemmakväll blev det till slut igår. faktiskt riktigt välbehövligt i slutändan
vi kollade på film, käkade tacos och såklart nachochips m ostdipp. mums!
idag ska jag ta mig till staden och så ska jag klippa mig, kanske färga håret
i en mörkare nyans? en solning skulle inte sitta helt fel det heller. mja vi får se
lite deprimerande känns det att eftersom att vi glömde filmen hemma hos micaela
i fredags, lär jag punga ut 20 kronor extra bara för Paris skull. urk.
sen ikväll äre bara åka 12 mil tillbaka till min studentstad. har iallafall sovmorgon
imorgon till halv elva.sen är det första lektionen med samhäll, och sen...skolfoto.. :S
nej nu ska jag äta lite frukost och ut till stallet en snabbis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0